środa, 30 grudnia 2015

mija rok

trafny bilans i prognoza na kolejny rok. Jak zwykle nie dogodził Pan prawoskrętnym radykałom, miłośnikom spiskowych teorii dziejów, antysemitom i zwykłym durniom przekonanym o swojej niezwykłej mądrości, zwykle wbrew oczywistym faktom. Jednej z rzeczy, których obawiam się w przyszłym roku to zwiększenie się liczby osób słuchających populistów. Zapewne jedną z przyczyn tego zjawiska będzie obniżenie ogólnego poziomu edukacji, ale mimo to ufajmy, że młodzież, otwarta na świat, nie ulegnie czadowi zaściankowego smrodku, czego nam wszystkim życzę.80 % komentarzy powyżej, to głoszenie teorii o totalnym zniewoleniu jak nie Polski, to Ukrainy, podsuwanie blogowiczom pod nos teorii o Biurze Politycznym w tajnych bankach, mediach na usługach, o politykach na postronkach, polityce jagiellońskiej, itd.
Spiskowe postrzeganie świata pozwala prosto i jasno wyłożyć natręctwa i obsesje swoje i zakupione w sklepiku z Protokołami przylepiającdo nich etykietę troski o ludzkość, szlachetną intencję walki o prawdę i to w sposób taki, by cały lud widział i czuł, że to ja na pierwszej linii, ja ujawniam, ja ostrzegam, to ja walczę o ratunek dla świata, to ja działam w interesie zniewolonych, oszukiwanych narodów, itd.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz