wtorek, 1 grudnia 2015

jawne

"czy będziemy tkwić w przekonaniu, że inni są źli i chcą wykorzystać wiedzę o nas przeciwko nam?"

niepotrzebnie robi Pan z tego "czarne-biale", tj. albo dla nas, albo przeciwko nam. Wykorzystanie wiedzy jest po prostu dla "nich" samych, a scisle mowiac, dla ich zyskow, bo do tego sie to sprowadza, przynajmniej w dziedzinie komercyjnej.
nb, osobiscie uwazam, ze dzialanie "dla nich", przynosi - mnie samemu - wiecej strat, niz korzysci, i w tym sensie, zgadzam sie, jest "przeciw" mnie. Ale to troche inny temat. A ja jak pytam, skąd mają mój numer to słyszę, że to komputer wylosował numer na chybił trafił. Tak teraz gadają. No cóż, myślę, że to co się stało z mailami - mam na myśli spam - nie ominie również telefonów. Niby dlaczego nie mamy dostawać dziennie dziesiątek telefonów od instytucji, które w geście dobrej woli robią losowanie numerów i szczęściarzom oferują swoje produkty? Za jakiś czas bez dobrej antyspamerskiej aplikacji nie warto będzie w ogóle włączać telefonu, to tylko kwestia czasu. Tylko że maile można filtrować na podstawie adresu, domeny, słów kluczowych.
A jak filtrować numer telefonu?
Coraz częściej myślę o podawaniu (tam, gdzie numer jest "wymagany") fałszywego, albo jakiegoś prepaida, który będzie leżał w szufladzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz