niedziela, 5 lipca 2020

obietnica

Tak zwana warszawka to szerokie pojęcie dla grupy ludzi i ich pozycji w łańcuchu decyzyjnym. Być u władzy , sterować procesami decyzyjnymi i czerpać z tego nieuprawnione korzyści polegające na odcinaniu kuponów od pracy innych poprzez podatek korupcyjny od przetargów , zleconych prac sprzedaży towarów i usług.500+, 300+, 400+ dla strażaków, bon wakacyjny (możliwy też dla emerytów), 13-ta, 14-ta, 15-ta i 16-ta emerytura, 500 zł dla niepełnosprawnych i wiele innych darmowych socjali - więc chyba wiadomo na kogo oddać głos !!
Pan Trzaskowski jest zwolennikiem oszczędzania przez państwo, czyli jest BE, bo jest przeciwnikiem tego wszystkiego co obiecujeOczywiscie pojde oddac głos na Trzaskowskiego.To co ciagle mowi Duda o zmianie wieku emerytalnego to jest nie do zniesienia.W tym roku przeszłam na emeryture z czego bardzo,bardzo sie ciesze i ani dnia dłuzej nie pracowałam.Chodzi mi o tych krzykaczy jak nam wydłuzono wiek emerytalny ze pielegniarki beda trzesaca reka aplikowac zastrzyk ze bedziemy do pracy chodzic o kulach........Ja tylko widze w moim srodowisku i w rodzinie ze pomimo uprawnien do emerytury wszyscy nadal pracuja.Pani kierownik przedszkola wysyła pania kucharke na szkolenia zeby ta mogła przejac kierownicze stanowisko w kuchni ,dyrektorka płaci duzo za kursy a kursantka ma skonczone 62 lata i od dwoch lat pobiera emeryture.To moim zdaniem cos jest nie tak.Dlaczego młodzi ludzie nie dostana mozliwosci i chyba lepiej w młodych zainwestowac .Ja sie ciesze kazdym dniem spedzonym na emeryturze i chyba o to chodzi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz